+421904513589 navetta@navetta.sk

Čo si predstavíte keď počujete slovo „luxusné“? Skvelé víno, päť hviezdičkový hotel a diamantový náhrdelník – alebo trochu kvalitnejšiu radu predpripravených jedál v supermarkete?

V dnešnej dobe sa slovo „luxus“ vidíme všade, od toaletného papieru po čokoládový tortu. Tento problém siaha od poličiek v supermarketoch to sektoru s luxusným tovarom, kde výrobcovia a predajcovia využívajú tento výraz spolu s „prémiový“, „unikátny“ alebo „najlepší na trhu“ aby posunuli vpred produkty, ktoré nie sú až tak špeciálne.

Poviete si, že kvalitu je vidieť. Ale čo keď je tá kvalita zasadená medzi množstvom bežných a priemerných, a teda ju ani nevidíte a už vôbec sa ku nej nedostanete. Čo Vám napovie výrobný proces, keď nie ste odborník a pri dnešných technológiách a je možné vyrobiť kvalitný produkt za veľmi nízke náklady?

Riešením pre skutočne luxusné značky a výrobcov sa zdá byť vytvorenie nového priestoru v sektore ktorý poskytuje zákazníkom odlišný zážitok. Jeden spôsob ktorý isté značky využívajú je personalizácia alebo úpravy na mieru, ktoré majú pripútať zákazníka ku produktu dlhšie ako ku bežnému. Výhodou tejto stratégie je, že smeruje k novému zameraniu luxusných značiek: trvácnosti.

Budúcnosť pre výrobcov v luxusnom sektore môže teda byť vo vytvorení priestore ktorý spája skutočný luxus s kvalitou a dlhovekosťou. V tomto priestore ktorý môžeme nazvať „Super-Luxusný“ alebo „Prestížny“ sektor, hodnota predmetu pôjde za jeho prvotným účelom. Stane sa symbolom, niečím čo vzácnym pre mnoho rokov a dokonca dedením v rámci nových generácií.

Príkladom je výrobca whisky, ktorý v rámci programu „Sudy jedinečnosti“ umožní svojim zákazníkom si vybrať sud s ich whisky a ten je následne nafľaškovaný výhradne pre nich s ich menom na etikete.

Pre luxusné značky je dôležitý skúsený luxusný výrobca obalového materiálu ktorý pomôže uskutočniť víziu prestíže, vďaka dodaniu luxusných obalov ktoré vytvoria spojenie so zákazníkom a navodia pocit výnimočnosti vďaka kvalitným materiálom a bezchybnej výrobe.